Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Μια πρώτη απόπειρα...

Πειραματιζόμενη με το google για ώρα, νομίζω ότι κατόρθωσα (λαμβανομένης υπόψη και της παντελούς έλλειψης γνώσεων σε οτιδήποτε αφορά τη χρήση της τεχνολογίας) να δημιουργήσω αυτό τον ισότοπο. Μια πρώτη δειλή και αμήχανη απόπειρα να μοιραστώ με όποιον δεήσει να το επισκεφθεί , τις όποιες σκέψεις και ιδέες μου, να ανταλλάσσω σχόλια , απόψεις, να μου δοθεί και να δοθεί και στους φίλους μου ένα ''βήμα'' και μια δίοδος διαδικτυακής επικοινωνίας πέραν των social networks.

Η ιδέα μου ρθε ξαφνικά -out of the blue- που λένε και στο χωριό μου, και πολλοί από εσάς με ενθαρρύνατε. Η ενθάρρυνσή σας, ο αυθορμητισμός και ο ενθουσιασμός με οτιδήποτε καινούριο μου καρφωθεί στο μυαλό και φυσικά μια δόση ματαιοδοξίας που με διακατέχει ήταν νομίζω αρκετά . So... here it is !  .


( Επεξεργασία, εικόνες, βίντεο  γραφικά  παραπομπές κτλ..δεν ξέρω ακόμη πως γίνονται θα τα ανακαλύψω σιγά σιγά . αρκεστείτε προστοπαρόν σε αυτή την αρχάρια μορφή)

Καλή αρχή.. Καληνύχτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου